Gå til innhold

Vektløfting sko?


TheNarsisisst

Anbefalte innlegg

Hei, sitter nå og tenker på å invistere i et par vektløftingssko. Jeg trener stronglifts så der blir mye knebøy. Har trent endel barbeint den siste tiden, men på det nye senteret er gulvet litt glatt, så de glir lett. Tenkte å kjøpe et par Chucks, men så prøvde jeg knebøy med et par 1,25kg plater under hælen. Og det hjalp veldig på teknikken at de var litt høyere. Jeg tok A2G lett for første gang og ryggen var rett som en planke. Noen andre som har erfaring med vektløftingssko?

Jeg vurderer å bestille disse

http://www.roguefitness.com/rogue-equipment/rogue-do-wins/rogue-weightlifting-shoes.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Fortsetter under...

vektløfting sko er genialt, gjør knebøy til en helt annen øvelse.. ^^ mye beedre å kjøre med det.

men de er ganske dyre, så etter ejg mista mine har jeg ikke giddet å kjøpe nye, og knebøy motivasjonen har sunket etterpå ^^ Må nå bruke som deg, et par skiver under hælen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...