TheNarsisisst Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Hei, sitter nå og tenker på å invistere i et par vektløftingssko. Jeg trener stronglifts så der blir mye knebøy. Har trent endel barbeint den siste tiden, men på det nye senteret er gulvet litt glatt, så de glir lett. Tenkte å kjøpe et par Chucks, men så prøvde jeg knebøy med et par 1,25kg plater under hælen. Og det hjalp veldig på teknikken at de var litt høyere. Jeg tok A2G lett for første gang og ryggen var rett som en planke. Noen andre som har erfaring med vektløftingssko? Jeg vurderer å bestille disse http://www.roguefitness.com/rogue-equipment/rogue-do-wins/rogue-weightlifting-shoes.php Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Danny S Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 vektløfting sko er genialt, gjør knebøy til en helt annen øvelse.. ^^ mye beedre å kjøre med det. men de er ganske dyre, så etter ejg mista mine har jeg ikke giddet å kjøpe nye, og knebøy motivasjonen har sunket etterpå ^^ Må nå bruke som deg, et par skiver under hælen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheNarsisisst Skrevet 5. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2011 Har faktisk bestilt og de er på vei fra USA nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.