Gå til innhold

Billig onlinecoaching !


erikm

Anbefalte innlegg

Hehe... Kanskje jeg fikk litt mer oppmerksomhet med overskriften :) ?

Det jeg lurte på er jo om noen vet om en billig onlinecoacher som har veldig god peiling ?

Treningsprogram har jeg selv.. Men trenger en som kan mekke kostholdsoppsett for meg og når jeg skal ta intervaller/morgenturer.. Jeg har helt grei peiling på kosthold og treningsprogram, har jo trossalt gått fra 140kg til 96kg på egenhånd :) Men nå er jeg i en tidsknipe... Jeg skal i Februar konkurrere i Grappling i Stavanger den 16-17... Og jeg vil da gå fra (nåværende) 104kg tørr vekt, til minus 87kg på 1.97cm høyde.. Noen som vet om noen som vil hjelpe en fattig student til å bli en bedre atlet ? Takk !

MvH Erik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han skriver i en annen tråd:

Det er mange flinke der ute og prisene kan variere ekstremt mye.

Selv så driver jeg en liten gym og jobber med online coaching, som innebærer oppsett av treningsprogram og kosthold og det er et veldig interessant arbeid som setter mange krav til meg. Man må "lese" hvilken type person man har med å gjøre gjennom kundeskjemaet, finne ut hvordan man skal tilnærme seg denne personen for å finne den beste veien (meget detaljeorientert / bryr seg lite om detaljer, stresset / rolig, en som tåler mye trening / en som må ha lite volum og en lang liste til) for å nå målene.

Man må også kikke over hva personen har gjort, hva som ikke har fungert, hvor mye skal man forandre på kostholdet til denne personen uten at det blir overvelmende og man detter av, hvordan legge opp treningsfasene slik at de bygger på hverandre og hvordan justere underveis om dette er nødvendig.

Dette er noe av tingene man må passe på, og man lærer noe nytt av hver kunde man "trener over nettet".

Jeg har lagt meg ganske lavt i pris i forhold til andre 1999 (12 uker uten coaching for treningprogram) og 2999 (for 12 ukers full coaching og treningsprogram) og kjører nå i tilegg en 20% rabatt kampanje frem til jul.

Jeg vil tro at grunnen til at de mer populære skrur opp prisene så ekstremt er at de:

1: vil jo selvfølgelig tjene mer penger som alle andre

2: Vil ha de mest motiverte menneskene å jobbe med, da disse også er de enkleste og mest givende å skulle coache.

Når man har tatt valget å, la oss si bruke 7000,- kr på et coaching opplegg, da er det mindre sjanser for at man ender opp med ansiktet ned i en potetgullpose på slutten av dagen. Dette er jo også litt av grunnen til at man gjerne lykkes så godt med et slikt opplegg, nettopp fordi motivasjonen er så høy.

Kobler man så en høy motivasjonsfaktor med et tilrettelagt opplegg for deg og dine mål, ja da kan det skje store ting på kort tid!

Om dere har noen spørsmål så bare fyr i vei

Jeg tar 649,- for et kostholdsprogram som vi justerer litt på annenhver uke om det er nødvendig. Enkelte vil kun ha treningsprogram, enkelte vil kun ha kosthold, men det som du sier nesten viktigere med et skikkelig kosthold og kombinasjonene er uten tvil best:) Det blir vel ca.500,- nå da med de 20%.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette hørtest UTROLIG bra ut ! Jeg har sett på Børge Fagerli, men det å betale 8000 for et 12 ukers program det går bare ikke... Dette er mer min vei, og jeg skal kontakte han ! Tusen takk PhoenixCircle !

Espen er virkelig å anbefale. Da får du en coach som kan sakene sine og som gir deg et sabla bra program skreddersydd til nettopp deg. :) sålenge du gjør det du skal vil resultatene komme veldig raskt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...