Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Leser og leser men blir ikke helt klok på hva jeg bør gå for etter nybegynnerprogrammet jeg

Er snart ved veis ende, eller kan jo vel kjøre på lengre men jeg driver og funderer på et split program etter 12 uker

Viktigste for meg er at øvelsene er forholdsvis ukompliserte og lette og lære. Jeg trener stort sett på egen hånd og de som jobber der jeg trener inneholder ikke helt den rette kompetanse føler jeg til og sette opp et knall program. En av de ferdig oppsatte programmet her inne på fitnessbloggen tenker jeg , men hvilket? hmm

Tanker?

Hvilket program kjører du og hvor lenge har du trent ren styrke?

Fortsetter under...

Gjest SlettetBruker3

Ferdigoppsatte treningsprogram ut fra treningserfaring | Fitnessbloggen Forum

Etter å ha kjørt Børges nybegynnerprogram til påskeferien, trente jeg litt hva jeg ville til sommeren (egen 2-splitt). Nå trener jeg x-press, og er kjempefornøyd med det! Har nå trent ren styrke siden slutten av februar.

Det kan være smart å kjøre et program som fokuserer mye på styrke og baseløft etter nybegynner programmet er kjørt. Da får du bygt opp en grunnleggende styrke mye raskere enn du vil på mange vanlige splitter. 5x5 eller starting strength er to gode valg. Anbefaler på det sterkeste å jobbe mye med teknikk og bruke filming aktivt om du går får disse siden det er ganske kritisk at du utfører øvelsene med bra teknikk.

Det kan være smart å kjøre et program som fokuserer mye på styrke og baseløft etter nybegynner programmet er kjørt. Da får du bygt opp en grunnleggende styrke mye raskere enn du vil på mange vanlige splitter. 5x5 eller starting strength er to gode valg. Anbefaler på det sterkeste å jobbe mye med teknikk og bruke filming aktivt om du går får disse siden det er ganske kritisk at du utfører øvelsene med bra teknikk.

+1 @ SS eller 5x5 :)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...