Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg vurderer å ta et intensivkurs gjennom Akademiet for Personlig Trening til sommeren, også jobbe som PT deltid mens jeg studerer videre de neste årene. Er det noen som har erfaring med dette/råd?

Er PT i hovedsak en heltidsjobb? Er det lett å få jobb som nyutdannet PT på deltid i Oslo?

Takker for alle svar! :)

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/15080-jobbe-som-pt-ved-siden-av-studier/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er du "bare" ute etter å jobbe? Eller vil du virkelig jobbe som PT?:)

Jeg skal jo jobbe under studiene uansett, og jeg synes det å jobbe som PT virker spennende! Jeg ønsker å studere psykologi, og muligens å kunne jobbe som coach/motivator/rådgiver innen helsevesenet for folk som trenger å endre livsstil/rehabilitering/etc. Tenker at jobb som PT kan relateres tilbake til det, men jeg ser ikke for meg å jobbe som PT på heltid noen gang (hvis jeg først skal ha en mastergrad, så vil jeg jo bruke den til noe :p)

Okok!;) Tenkte bare at PT er vel kanskje ikke beste hvis du faktisk ikke vil, hvis det bare er for pengene:)

Men AFPT har jeg hørt mye bra om! Og vil vel egentlig ikke trodd at det skal være noe problem å være PT som student. Da kunder ofte er om morningen og om kvelden;) (din kjernefritid som student)! Men ang Oslo området, skal jeg ikke uttale meg...

Okei det er bra! Vet du forresten noe om hva som er vanlig lønn for en PT?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...