Bulking123 Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 Hei, jeg lurte på en ting angående bulking. Har tenkt å bulke, få størst mulig og sterkest mulig muskler. Jeg driter i magerutene foreløbig. JEg lurer på da at jeg kan proppe i meg hva som helst så lenge jeg får i meg de 180-200g proteinene jeg trenger og karbs osv? Feks, kan jeg spise grandis, som inneholder mye kcal og en del proteiner? Er det greit å være usunn så lenge man får i seg det man trenger? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ILU Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 General Philosophies of Muscle Mass Gain | BodyRecomposition - The Home of Lyle McDonald Muscle Gain Mistakes | BodyRecomposition - The Home of Lyle McDonald Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lame Nordstrom Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 Hei, jeg lurte på en ting angående bulking. Har tenkt å bulke, få størst mulig og sterkest mulig muskler. Jeg driter i magerutene foreløbig. JEg lurer på da at jeg kan proppe i meg hva som helst så lenge jeg får i meg de 180-200g proteinene jeg trenger og karbs osv? Feks, kan jeg spise grandis, som inneholder mye kcal og en del proteiner? Er det greit å være usunn så lenge man får i seg det man trenger? Hvis man vil unngå å bli feit på bulk så er det viktige å ikke gå opp i vekt for fort (begrense kalorioverskuddet), det handler ikke om å spise "ren" mat. Musklene dine driter i om du spiser Grandiosa eller kylling og ris siden det ikke er vitaminer og mineraler som gir gains, men helsa di er ikke nødvendigvis enig. Søk opp "IIFYM" og prøv å få litt balanse i det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.