Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Ja, denne tråden kaller jeg tåsne damer.

Jeg skjønner at dere blir veldig redde når jeg kommer på en høst-tung gate med min store kropp, og at dere da fort som små mus spretter over på andre siden av gaten, eller plutselig tar en avstikker dere opprinnelig ikke hadde tenkt. For gud forby, denne store mann - han ser virkelig livsfarlig ut! Huff og huff!

Og i pråfesjonell sammeheng. F.eks. når jeg med jobbe skal på et eller annet, så er det en del damer som ikke oppfører seg pråfesjonelt, men oppfører seg annerledes mot meg enn nårmale menn. Dette synes jeg er utidig. Jeg er bare stor, det er ikke sånn at min størrelse gjør at jeg er en mann uten intellekt, uten tanker, følelser, ja at jeg på en måte ikke er menneske, men bare 'han store'.

Og hva er greia med at når jeg er med og hjelper en veninne å flytte, så tror folk at jeg er betalt og innleid flyttehjelp? Hjelpe meg.

Nei, dere damer, slutt å oppføre dere slik instinktene deres sier (stor mann, farlig, farlig), spesielt i pråesjonell sammenheng, jeg er så lei av det! Oppfør dere nårmalt!

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/15037-t%C3%A5sne-damer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...