Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lengre lett etter et bra program til skulderpress. Har følgt eget opplegg lenge og har nå en max på 110 kg. Skulle gjerne tatt skrittet videre. Har noen noe erfaring/ideer for hvordan ta skulderpress-styrken til nye høyder?

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg er på 3de syklusen nå(3mnd) hadde ikke trent skulderpress på 5 mndr før jeg startet med dette programmet. økt fra 1*85kg til 95kg, tipper jeg har 100kg inne neste økt.. har link.. 2 sek

Skrevet
Strength Standards legg inn hva du løfter på rubrikkene der, på neste side får du tilbud om diverse 5/3/1 program. jeg bruker bbb selv, da har du +- 80 reps pr baseøvelse pr.økt. har kun prøvd bbb selv, da de andre inneholder dips, noe jeg ikke kan ta pga mongo skulder+håndledd.
Skrevet

Sweet..ser interessant ut! Skal absolutt vurderes! Hadde vert morro å passert 120kg i skulderpress:)

Annonse

Skrevet

Med skulderpress mener jeg sittende, med stang! Mange begrep der ute, men mener dette er rett:) Militærpress blir då stående med stang!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...