KTK Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 Er det noen her som har gode forslag på layout til øktplan og periodeplan? : ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oddis Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 Du finner grunnleggende informasjon om dette her: Styrketrening for nybegynnere - Fitnessbloggen Vil du ha et mer spesifikt svar må du nesten si litt mer om deg selv. Hvordan du trener i dag og hva som er målene dine. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KTK Skrevet 15. november 2012 Forfatter Del Skrevet 15. november 2012 tenke bare på layout, ikke innhold: ) skal lage en øktplan og en periodeplan. Har laget noen design selv, men hadde vært fint med flere innspill, for å lage en "perfekt" layout til mine øktplaner og periodeplaner fremover: ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oddis Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 tenke bare på layout, ikke innhold: ) skal lage en øktplan og en periodeplan. Har laget noen design selv, men hadde vært fint med flere innspill, for å lage en "perfekt" layout til mine øktplaner og periodeplaner fremover: ) Da misforstod jeg. Layouten må jo også passe med oppsett, og er vel strengt tatt ikke det viktigste for å få et bra program Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KTK Skrevet 15. november 2012 Forfatter Del Skrevet 15. november 2012 Ser den: ) d er nok jeg som ikke er spesifikk nok. jeg skal lage en skoleoppgave og trenger en bra layout, for god karakter, d har ingenting med selve styrke/utholdenhets programmet å gjøre: ) dermed hadde d vært fint å få noen andre ideer/eksempler, kanskje d er noen her inne som har laget en bra plan, som de kan dele med meg som inspirasjon. (legge ut bilde av sin øktplan/periodeplan layout) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oddis Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 Du kan jo se på layouten dietmar har brukt: http://www.styrkeloft.no/files/treningsprogram/TPLAN_NYBEGYNNER.xls for et 5x5 oppsett kunne det jo blitt fryktelig mye enklere, så som sagt det avhenger av kompleksiteten i programmet du setter opp hvor fin og fancy man kan få layouten. Hanna89 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KTK Skrevet 15. november 2012 Forfatter Del Skrevet 15. november 2012 Du kan jo se på layouten dietmar har brukt: http://www.styrkeloft.no/files/treningsprogram/TPLAN_NYBEGYNNER.xls for et 5x5 oppsett kunne det jo blitt fryktelig mye enklere, så som sagt det avhenger av kompleksiteten i programmet du setter opp hvor fin og fancy man kan få layouten. Takk for innspill: ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.