Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg blir veldig mett av proteiner, men må legge til at jeg alltid spiser det sammen med (masse) fett. Spiser jeg magert kyllingkjøtt for eksempel så er det som å spise gulerøtter for meg, jeg få et tomt sug i magen etter kort tid. Så fett må til, både mettet fett som i smør, og forskjellige oljer og omega 3-tilskudd.

Jeg sliter veldig med å innta nok mat, derfor bruker jeg bokser med makrell i tomat som mellommåltid. Jeg spiser 2-3 sånne for dag, sammen med masse spinat.

Ja, har funnet ut det jeg også. Men nå liker jeg ikke makrell i tomat, prøvde med tunfisk en stund, men så ble jeg møkk lei igrunn :p So fat it is ;)

Fortsetter under...

Du burde øke muskelmassen i rumpen, det er viktig å ikke trene sittemuskelturen for stram dersom du driver idrett som trenger bevegelse, etter at/mens du øker muskelmassen kan du kutte inntaket av kalorier (for å senke fettprosenten), men det er viktig og ikke glemme å spise. Spiseproblemer er det siste en ønsker og kan fort gjøre rumpen styggere ;P

Eks. på styrke/kardio som hjelper: Trappeløp, mot-bakkeløp, (flate-løp), knebøy, beinpress, etc. Alle øvelser som styrker Gluteus maximus vil gi strammere rumpe :) Så kan du reglyere fettmengden for å fin-tilpasse fasongen.

1367211-11-1338826586346.jpg

Anbefaler ikke: Operasjon

Edit: Skrivefeil

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...