Gå til innhold

Hva er egentlig de siste forberedelsene før scenen?

Anbefalte innlegg

Jeg fant ikke en annen kategori hvor dette hørte hjemme :blush: Men jeg lurer på, til dere som har deltatt i fitness av alle former, hva er egentlig de siste forberedelsene? Brunkrem, mat, trening, den siste dagen og konkurransedagen? Har lurt på dette lenge! Og hva er det egentlig slagt brunkrem dere har på kroppen? :D

Fortsetter under...

For min del i AF så det ca slik ut:

Torsdag ettermiddag: barberer hele kroppen og legger første lag med farge (dream tan). Begynner også oppkarbing på kvelden, 100g ris til de to siste måltidene i stedet for 65g.

Fredag: oppkarbing og reise. Opp kl 05.30 for å begynne å spise kl 06.00. 1kg kylling og 600g (tror jeg) ris fordelt på 9 måltider. Får 4 liter vann ila dagen, slutter å drikke vann kl 21.00. 2-3 lag med farge - Dream Tan/Jan Tana

Lørdag, konkurransedag: Opp kl 05.30 for å begynne å spise 06.00. 100g ris og 100g biff. 2 måltider før konkurranse, et måltid mellom fordømming og styrkemomentene. 0,5-1l vann. Mer farge (Jan Tana) og bare ligge bak scenen og ta det helt kuli med beina høyt. Rett før scenen får vi på Glaze, som gjør at kroppen skinner.

drikke 6-7 liter vann hele uka treningsfri fra onsdag, shave kroppen torsdag, karbe opp fredag, første lag med farge rett før innveiing, kutte vannet etter innveiing, (0,5l vann til siste to måltindene) dusje av fargen igjen, legge seg med bena høyt opp kl 5 legge sminke farge, ordne hår osv (for min del nå til siste konkurranse - stensette drakten dagen før konk- dronninga av siste liten) slappe av og spise før forbedømming, smøre lag og glaze før scenen, 1/2 riskake + peanøttsmør hver halvtime.

smøre vaselin på tennene så det er lettere å smile - tips!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...