Gå til innhold

Skjørost?


Miow

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har aldri makt det, da jeg syntes det ser vondt ut! hehe

Det skal visst ligne på cottage cheese (laget på samme måte), men skal ha en litt mer syrnet smak fordi den er laget av syrnet melk. Jeg liker ikke cottage cheese, og har derfor ikke villet smake på dette. Men den ligger som regel enten ved "spesialostene" eller ved smøreostene på butikken, i hvert fall på meny.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjørost smaker det samme som Cottage Cheese. Skjørosten er bare litt tørrere en CC,men veldig god :) Jeg har kjøpt mine på helios ;)

Så bra at noen faktisk kunne svare på hvordan den smakte, så slipper jeg å teste det ut og da samtidig mest sannsynlig ende opp med å kaste en boks med skjørost. Sliter med at cottage cheese er tørt, så da er vel ikke den skjørosten noe bedre ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at noen faktisk kunne svare på hvordan den smakte, så slipper jeg å teste det ut og da samtidig mest sannsynlig ende opp med å kaste en boks med skjørost. Sliter med at cottage cheese er tørt, så da er vel ikke den skjørosten noe bedre ;)

Nei da er nok ikke skjørost noe bedre;) Om du ikke blander det med noe annet da. Jeg måtte ta ta vann i osten får å få blandet i kakao:p Har du prøvd den mager cottage cheesen i sverige?? Den er ikke tørr! Den er "bløt"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har prøvd både norsk og svensk! Likte ingen av dem :(

Jeg liker cottage cheese når jeg lager f.eks. "proteinlefser" og annet bakverk, men ikke naturell. Men jeg tror jeg skal gi det et forsøk en gang til. Da skal jeg prøve å kjøre det med stavmikser, for jeg syntes klumpene blir litt kvalme:S Dog vil jeg la det gå litt tid, for jeg har en litt merkelig kropp tror jeg, hehe. For et par måneder siden kunne jeg ikke fordra makrell i tomat, nå syntes jeg faktisk det er greit! Så drakk jeg store mengder pepsi max, nå syntes jeg ikke det er så godt lenger. Men i neste uka kan jeg digge det igjen - jeg er håpløs!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...