Gå til innhold

Helt fersk PT


Villo

Anbefalte innlegg

Var på Sats sin PT-audition nå på Lørdag og ble vurdert av bl.a Peter Ceterholm. Og jeg ble godkjent med glans :)!

Nå venter jeg bare på at de skal finne meg et treningsenter her i Oslo hvor jeg kan få jobbe.

Jeg bare tenkte å spørre litt rundt om noen tips som en fersk PT! F.eks hvordan unngå "fallgruver" og hvordan best å starte som PT.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Få din egen tilnærming på salg. Dette er det som kommer til å avgjøre om du tjener penger eller ikke. Det handler om å bli sikker på det du selger.

Noe jeg opplever fungerer er å få kunden til å innse at han/hun trenger en PT. En som kan sikre at man har god teknikk osv.

En god PT er jo gull verdt. Og folk som er smarte bruker gjerne penger på en PT.

Er du sikker på din egen kompetanse og flink til å motivere vil det gå veldig bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egen kompetanse: Check (Har selvfølgelig utrolig mye å lære da). Motiverende: Check (Ifølge Peter Cederholm var jeg om ikke den beste til motivasjon :D).

Kan du spesifisere "tilnærming på salg"? Trenger litt spesifike tips og "triks" om det finnes noe som alle nye PT kan bruke ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...