Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg er ny på forumet, så var veldig usikker på hvor jeg skulle poste dette innlegget. Dersom det burde vært postert annet sted, setter jeg pris på tilbakemeldinger.

Jeg er også ny i treningsverden, og har startet de siste 1-2 mnd med trening. 1 gang i uken med PT, 1-2 styrkeøkter, og 2 kondisøkter.

Nå nærmer eksamener seg, og jeg er redd jeg vil skippe endel treninger av den grunn. Ikke fordi treningen i seg selv tar tid, men pga. frem/tilbake, dusjing etter osv.

Så har jeg sett litt på denne saken her:

Abilica PowerSling - X-life

Vurderer å gå til anskaffelse av denne. Både til erstatning til dager jeg dropper treningssenteret, men også til å bruke 10-20 min på treningsfrie dager, eller på kveldstid dager jeg har trent på dagen.

Uten å ha særlig peiling, hva mener folk? Er denne verdt pengene? Er dette noe bra?

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/13962-abilica-powersling/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...