Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Sikkert et utrolig teit spørsmål, men siden dere ikkje vet hvem jeg er så tør jeg spørre likevel....hehe

Ser jo så mange utrolig flotte og veltrente kropper her inne, og man vil jo helst opp og frem dit engang selv...

Men så er det slik at jeg synes selv at spesielt magen min er så...rar? Det er jo ingen mageruter enda altså... Men jeg har et "søkk" midt ned langs magen...og da ser det bare klumpete og rar ut..når det ikke er i ruter liksom... Er det bare fordi jeg rett og slett ikke har nok muskler enda? Eller...?

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/13884-f%C3%B8dt-slikeller-hur/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Om du ikkje ser magemusklar så ligg det feitt i vegen. Det er individuelle forskjellar på kor langt ned ein må i feittprosent før dei blir synleg. Trening av magemusklar vil hjelpe litt, men med for mykje feitt framføre så ser du ingenting uansett.

Gjest Ukjent666
Sikkert et utrolig teit spørsmål, men siden dere ikkje vet hvem jeg er så tør jeg spørre likevel....hehe

Ser jo så mange utrolig flotte og veltrente kropper her inne, og man vil jo helst opp og frem dit engang selv...

Men så er det slik at jeg synes selv at spesielt magen min er så...rar? Det er jo ingen mageruter enda altså... Men jeg har et "søkk" midt ned langs magen...og da ser det bare klumpete og rar ut..når det ikke er i ruter liksom... Er det bare fordi jeg rett og slett ikke har nok muskler enda? Eller...?

Vi er alle født forskjellige. Det er ikke alle som f.eks får "sixpack", men gjerne 4pack f.eks:) Noen har symmetriske magemuskler, noen har ikke. Men ser du ikke magemusklene(og man er helt ærlig med seg selv) ang fettet! Så er det som Zeph sier. Fett i veien:) Magemuskler er der uansett:) Men selvfølgelig. Man KAN få større "volum" på magemusklene også:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...