Vaniljekokko Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 Jeg er ei jente som er overvektig. Veier idag 75kg og er 158cm. Jeg fikk unge i januar, og begynte med å gå ned i vekt og trene i april og har gått ned 6kg, mn har nå stått på stedet hvil i nesten 2mnd... Jeg går på herbalife Shake og har fått mer energi av d. Tar d morgen og kveld med proteinpulver. Til lunch spiser jg to knekkebrød med smørost, hvitost, skinke, agurk og paprika. Til middag spiser jg mye forskjellig og spiser masse grønnsaker og litt mindre pasta og potet. Til mellommåltid bruker jg litt kesam med nøtter og bær. Jeg trener minst tre ganger i uka, og istarten gikk jg toppturer, mn har nå begynt med styrketrening, og har fått treningsprogrammet av pt. Jeg varmer opp ti min før, også er jg litt på corebar timer og zumba. Hva gjør jg feil??? Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/13866-hvordan-g%C3%A5r-jeg-ned/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.