Puissance Skrevet 25. oktober 2012 Del Skrevet 25. oktober 2012 Vet ikke helt hvor jeg skal poste dette, så det er bare å flytte hvis den passer bedre et annet sted. Saken er det at jeg i går dro på trening, og da spurte om det var mulig å få noen gunstigere avtale siden jeg så det ble annonsert at nye kunder får betale 1/2 pris ut året. Jeg har et dyrt abonnement der jeg betaler 450 Kr i måneden (fordi det ikke finnes konkurrerende treningssenter i mils omkrets) mot de 200 Kr jeg betalte når jeg bodde i storbyen. Da fikk jeg beskjed om at abonnementet mitt var "kjempebillig"(!!!!) og jeg sa derfor at det er OK, selv om jeg ikke er enig i at det er "kjempebillig"(!!!!!!!!!) Så, i dag får jeg melding om at de har satt opp abonnementet mitt 50 kroner, ja ok, det er ikke så mye, men jeg blir så sint. Ikke bare er de frekke og lite serviceinnstilte, men de er også pengegriske. De hadde ingen forklaring på hvorfor de kunne øke, det er bare sånn det er. Er det altså ikke lovregulert på noen måte hvordan de kan trekke? (slik det er for utleiere f. Eks) De starter å trekke for 500 kroner fra neste trekk. Som er i slutten av november. Jeg spør bare for det har blitt en slags prinsippsak, om jeg så bare kan utsette trekket i 2 måneder til. Det er altså ikke penger jeg ønsker å spare, men noe å slå i bordet med. Jeg har ikke muligheten til å bytte treningssenter da det blir en times kjøretur til sammen, og det gjør i hvertfall dørstokkmila lang. Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/13789-%C3%B8ke-treningsavgift/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
DukeNukem Skrevet 25. oktober 2012 Del Skrevet 25. oktober 2012 Sjekk avtalen din du, har de forbeholdt seg retten til å gjøre det via den har du ikke noe du skulle ha sagt. Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/13789-%C3%B8ke-treningsavgift/#findComment-532468 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ukjent666 Skrevet 25. oktober 2012 Del Skrevet 25. oktober 2012 Vet ikke helt hvor jeg skal poste dette, så det er bare å flytte hvis den passer bedre et annet sted. Saken er det at jeg i går dro på trening, og da spurte om det var mulig å få noen gunstigere avtale siden jeg så det ble annonsert at nye kunder får betale 1/2 pris ut året. Jeg har et dyrt abonnement der jeg betaler 450 Kr i måneden (fordi det ikke finnes konkurrerende treningssenter i mils omkrets) mot de 200 Kr jeg betalte når jeg bodde i storbyen. Da fikk jeg beskjed om at abonnementet mitt var "kjempebillig"(!!!!) og jeg sa derfor at det er OK, selv om jeg ikke er enig i at det er "kjempebillig"(!!!!!!!!!) Så, i dag får jeg melding om at de har satt opp abonnementet mitt 50 kroner, ja ok, det er ikke så mye, men jeg blir så sint. Ikke bare er de frekke og lite serviceinnstilte, men de er også pengegriske. De hadde ingen forklaring på hvorfor de kunne øke, det er bare sånn det er. Er det altså ikke lovregulert på noen måte hvordan de kan trekke? (slik det er for utleiere f. Eks) De starter å trekke for 500 kroner fra neste trekk. Som er i slutten av november. Jeg spør bare for det har blitt en slags prinsippsak, om jeg så bare kan utsette trekket i 2 måneder til. Det er altså ikke penger jeg ønsker å spare, men noe å slå i bordet med. Jeg har ikke muligheten til å bytte treningssenter da det blir en times kjøretur til sammen, og det gjør i hvertfall dørstokkmila lang. Så lenge det ikke står i kontrakten at de kan "forandre avgift" Så skal du betale 450kr ut treningstiden;)/ få mulighet til å avslutte abbo.. Mener jeg! Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/13789-%C3%B8ke-treningsavgift/#findComment-532515 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Puissance Skrevet 25. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2012 Jeg kan selvsagt avslutte abonnementet mitt, men jeg orker ikke kjøre 30 minutter til nærmeste treningssenter, så de "vinner" uansett. Man kan drive treningssenter på den måten når man ikke har konkurrenter Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/13789-%C3%B8ke-treningsavgift/#findComment-532972 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.