Gå til innhold

so it begins


Anbefalte innlegg

hei, dette blit min første post inne her. Jeg har lenge hatt mangel på motivasjon for og komme meg ned i vekt. veier nå 108 kg og har et ønske om 90-95 kg. sliter med strekkmerker pga fedme på mage og bryst. har drevet med aktiv styrketrening 4-6 ganger i uka i 2år nå. så begynner og ha en god styrke. tenker og bli flinkere med konisjon men pga legghinne betenelse får jeg ikke til og jogge. men og sykkle går greit! men først og fremst må jeg endre på kostholdet! tenker og få inn mere grønnsaker og frukt. reint kjøtt, lite poteter/ris/brød. egg pritein oulvet 80% (gymgrosissten)osv. liker desverre ikke fisk så må vell innvistere i omega3 for og få det behovet dekt. roe ned på godteri og Rimi.no brus. men trenger råd til frokost, mellomåltider og kveldsmat. så gjerne kom med forslag. er veldig disiplinert når jeg beatemmer meg for noe. og nå er jeg lei av og se meg selv i speilet å være deppa! så gjerne kom med tanker og ide'er for og hjelpe meg med dette.

jeg tar: cla, creatin monohydrat, glutamin, bcaa utenom det vanelige kostholdet.

takk for all hjelp, råd og motivasjon dere kan komme med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ah, men blir det ikke litt smakløst?

Du kan gjerne ha litt stevia eller sukrin i om du vil ha det søtere og gjerne litt bær i. Ha i proteinpulver etter at grøten er kokt, ellers blir det ikke godt. Hvis du har havregrynene i vann 4 timer før du skal koke så trenger de kun et kjapt oppkok og næringsopptaket blir også bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...