Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg må i forbindelse med jobben flytte til USA (California) og bo der i 1/2 år. Jeg har fått ordnet medlemskap slik at jeg kan fortsette treningen der borte. Jeg har ikke tenkt til å kjøpe proteinpulver, kreating, fiskeolje for et 1/2 årsforbruk og ta det med meg.

Derfor: er det noen som er kjent med gode produkter innenfor disse kategoriene og vet om noe konkret som de kan anbefale?

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/13698-kostholdbrukere-i-usa/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Selvsagt, men det er lettere sagt enn gjort. Jeg er så realistisk at jeg vet at i en hektisk hverdag blir det ikke så mye tid til å få i seg alt man skal, derfor kan det være greit å ha en shake å falle tilbake på.

Hva slags shake er du paa jakt etter (hvor mye protein vs. karbo)?

Naar det kommer til kreatin vil jeg anbefale det helt enkle med mono fra GNC, veldig enkelt og effektivt.

Vet ikke om du er paa jakt etter pre-workout ogsaa, men jack3d og C4 er aa anbefale (kan begge faas paa GNC)

Now Foods har generelt gode produkter og mange som bruker omega-3 produktene deres. Disse får du ihvertfall fra iherb og sikkert i lokale kosttilskuddsbutikker også.

Ellers er det jo bare å gå for de anerkjente merkene som Reflex, Scivation, PVL, etc på kreatin og proteinpulver. Dette er jo også mye billigere i USA enn her i landet.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...