Gracy Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 I dag ver jeg for første gang på en kroppsanalysemaskin. Problemet er bare at de på treningssenteret ikke kunne hjelpe meg så mye med å "tyde tallene", så jeg føler meg egentlig like grønn... Er det noen som kan være en engel å hjelpe meg å forstå tallenes tale? alder: 30 høyde: 162 vekt:162 BMI: 20,9 BMR: 1325 kcal fettprosent: 18.8 fettmasse: 10,3 FFM(?): 44,5 TBW(?) hadde noe med vann å gjøre?: 32.6 Desirable range: 11,9 Whole body: 21,7% (dette var visst den totale muskelmengden?) Det eneste hun kunne fortelle meg var at jeg lå under normalen for fettprosent for "damer i min alder" Jeg la det under denne tråden fordi jeg ønsker å veie meg igjen for å se om jeg oppnår framgang med hht styrketreningen, men da er det kanskje lurt å vite hva man ser etter? Jeg ville blitt kjempeglad om noen kunne hjelpe:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ElineRøli Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 Hva het maskinen du tok testen på? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.