Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har ikke lest alt som andre har skrevet her så kan hende noe jeg skriver står flere ganger lenger opp.

Har selv prøvd både easy life og grete roede, min erfaring med dem er at skal du ha en varig endring på matvanene

dine er helt klart GR det rette valget. Hvis du ønsker et skikkelig skippertak kan jeg anbefalle EL. Med EL gikk jeg ned

18kg på 7-8uker, kurslederen sa at min kropp hadde en perfekt respons på EL "maten". Det er veldig psykisk bra, er morro å gå på vekta da første uka gikk ned 5,5kg. Da skal det sies at dette er mest vann da. Men veldig morro å se uansett.. Skal du lykkes med dette så må du være 100% motivert for å ikke spise på mange uker, da går det bra. Har du kommet over de 3-4første dagene er det værste gjort. Og mitt tips når du går på EL er, IKKE ta bare den lille brødskiva for å kjennne smak/konsistens. Ei brødskive en dag blir fort ei hver dag.

GR er en livstilsedring som kommer hele familien til nytte. det er mye god mat og du er aldri sulten på et GR kurs. Man kan jo ikke leve på pulver hele livet, men det går noen uker. Da jeg gikk på GR husker jeg mamma sa; Skal du spise alt det der? Har aldri sett du har spist så mye noen gang..

Det verste da jeg gikk på EL kurs ble jeg så fokusert på alt jeg hadde lyst på at det holdt på tippe over for meg...hehe. Aner ikke hvor mange oppskrifter jeg skrev ut fra nettet -men det var MANGE! Husker ei på kurset sa; Jeg tror tom at jeg liker tomat nå, men det har jeg aldri likt før!!! Sier jo litt det..

Tusen takk for at du deler dine erfaringer, setter stor pris på det :)

Fortsetter under...

Lag deg en dagbok/loggbok. her inne eller andre plasser. du vil trenge støtte på veien for dette er ikke lett. mange meninger og råd vil du finne,men det viktigste er å finne ut hva som fungerer for deg. og bruk tid på å tenke over hvorfor du vil ned i vekt,samt hva som gjorde at du veier d du gjør. lykke til!

Tror definitivt en dagbok/loggbok er et godt verktøy uansett. Godt det snart er et nytt år med nye muligheter. Skal love at det har blitt litt utskeielser nå i jula. Særlig når man drar hjem til barndomshjemmet og får servert masse lekkert fra mamma. Men i morgen er det på ny en ny måned samt et helt nytt år. 2013 blir mulighetenes år. Det gjelder bare å holde fokuset og ikke bli skuffet om man sklir ut en dag.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...