Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Aaargh! Dette med mindre trening funker DÅRLIG! Blir misunnelig på folk som kan kjøre cardio og styrke til separate tider, trene både sent og tidlig. Føler jeg blir vassen og slapp i formen, og kostholdet... ja, det er jo en historie for seg selv.

Ukens problem: jeg klarer ikke å bare kjøre styrketrening når jeg trener - uten at svetten får piplet frem er det liksom ikke en god økt. Og når jeg må legge om programmet mitt (mindre trening OG nytt senter med annet utstyr enn det jeg er vant med) så blir det bare rot!

Er ved godt mot altså, men trenger sårt noen råd i denne omstruktureringen min... eller kanskje bare å få høre at det jeg gjør er "godt nok"... vil så gjerne ha supereffektive økter. Trener tyngre nå enn før, men likevel føler jeg meg dvask. Sitter det bare i hodet? :cyclops:

HJELP?:rolleyes::wacky:

Fortsetter under...

Er vel ikke akuratt noe tips, men husk at trening er investering i helsen din. Og det er kanskje noe av det viktigste du kan gjøre. Trenger ikke ha 2 økter daglig for å kunne bli i god form.

Fair point absolutt. For meg er det ikke bare en investering, det er nøkkelen til trivsel og helse. Nå burde kanskje jeg være flinkere til å sette pris på de gode tingene jeg har i livet mitt, men (uansett om folk forstår eller ikke) så er det vanskelig å få klemt alt inn i uken når jeg er alene med lillegutten. Får litt avlastning en dag en helg her og der, men det er ikke det samme. Han er bare 2 år og jeg synes det er urettferdig å plassere ham i "trenings-barnehage" halvannen time når han er i barnehagen hele dagen... Kanskje det bare er meg :-)

Men du har helt rett: det er viktig! :-)

Fair point absolutt. For meg er det ikke bare en investering, det er nøkkelen til trivsel og helse. Nå burde kanskje jeg være flinkere til å sette pris på de gode tingene jeg har i livet mitt, men (uansett om folk forstår eller ikke) så er det vanskelig å få klemt alt inn i uken når jeg er alene med lillegutten. Får litt avlastning en dag en helg her og der, men det er ikke det samme. Han er bare 2 år og jeg synes det er urettferdig å plassere ham i "trenings-barnehage" halvannen time når han er i barnehagen hele dagen... Kanskje det bare er meg :)

Men du har helt rett: det er viktig! :)

Jeg har trent halvseriøst siden jeg var 17( snart 5 år) og 2 år uten mål og mening. Jeg er overbevist om at jeg har hatt flere timer på "trenings-barnehagen" enn inni vektrommet, grunnet min mor og far trente mye da jeg var liten. Tror jeg så alle Disneyfilmene der inne 2 milioner ganger. No stress kom deg ut å tren en gang i blant.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...