Gå til innhold

Blogger


Elinki

Anbefalte innlegg

Hvilken treningsblogg syns dere er best? Det finnes så mange fitness blogger, men hvilken syns dere er best? Personlig liker jeg blogger som går ut på mer enn bare styrke og "veien til div fitnesskonkurranser". Har dere noen tips om noen slike blogger, da blir jeg veldig glad :D

Jeg har også en blogg selv (veldig fersk g nystartet, men dog) som heter energiskedager.blogg.no. Sjekk gjerne ut den også. Bloggverden er ny for meg, så tips og triks taes imot med stor takk! :D

Klemmer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

savner treningsblogger som faktisk handler om trening... De aller fleste blogger skriver om trening utført hovedsaklig for å endre på kroppens utseende. Ikke at det er noe galt med det - men kroppsfokuset på nett (og generelt) er allerede mer enn stort nok. Jeg savner treningsblogger som handler om trening og HELSE ... altså:treningsmetode/øvelser/program og gevinstene de gir UTENOM kroppslige endringer...

Savner treningsblogger uten:

- bilder av dagens "sporty outfit"

- daglige "flekse"-bilder.

- formbilder som legges ut hyppigere enn det spises havregrøt.

- reklame for prottispulver / "sponsorer"

- overdreven bruk av "heeeerlig" og "fantastisk"

- referanse til iHerb og hva som har blitt bestilt der

- påstander om at mirakelnuddler er sååå godt (men - bloggeren er absolutt ikke redd for karbo, altså...)

=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig! Det der var som skrevet ut av tankene mine! Kjenner du til noen blogger som ikke bare er slik? Jeg skulle gjerne lest flere slike nemlig.

Mitt mål er å lage min blogg helserelatert, og detter veldig pris på tips og tilbakemeldinger underveis, slik at bloggen blir best mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...