Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hvilket treningsopplegg passer best for å få en definert kropp. Jeg er 173 cm høy, veier 58-59 kg, og har en atletisk kropp. Trener for det meste løping, håndball og spinning, ivrig på motbakkeløp vår-høst. Er helst overkroppen som trenger hjelp, noe som er vanskelig siden jeg ikke har tilgang til treningssenter...

Fortsetter under...

Basert på din fysikk, det lille vi kan vite gjennom det du forteller, ville jeg kjørt på med tungs styrketrening og godt med mat :) Du kunne trent et fullkroppsprogram tre ganger i uken, og kanskje du har muligheten til å kjøpe deg et vektsett og lignende hjelpemidler til å trene hjemme dersom du ikke har tilgang til senter? Finnes flere gode hjemmetreningsprogrammer, litt varierende utifra hvilket utstyr du har.

(...Var originalt lagt ved et bilde.. )

Takk for svar!:)

Kostholdet er ikke så "rent" som jeg ønsker, pga jobb og reiser, og vil tro bør inneholde mer protein. Det er som regel karb i form av brød/frokostblanding med biola til frokost, skinke/kyllingsalat til lunsj, kjøtt og grønnsaker til middag og brød til kvelds. Mellommåltid blir mandler og frukt, litt cottage cheese/youghurt. Tenker ca 1500-1800 kcal om dagen. Trening blir fort 600kcal 5 ganger i uken.

(...Var originalt lagt ved et bilde.. )

Takk for svar!:)

Kostholdet er ikke så "rent" som jeg ønsker, pga jobb og reiser, og vil tro bør inneholde mer protein. Det er som regel karb i form av brød/frokostblanding med biola til frokost, skinke/kyllingsalat til lunsj, kjøtt og grønnsaker til middag og brød til kvelds. Mellommåltid blir mandler og frukt, litt cottage cheese/youghurt. Tenker ca 1500-1800 kcal om dagen. Trening blir fort 600kcal 5 ganger i uken.

De gode nyhetene er at det ikke finnes noe som heter "ren" mat. Du bør også spise mye mer hvis du ønsker å bli større og sterkere.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...