Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vil først beklage ovenfor fansen at jeg ikke har logget her siden forrige uke:wacky:

Har vert i tenkeboksen og konkluder med at jeg legger markløft på hylla....for EVER! Men fortvil ei, jeg konverterer til halv-sumo! Såg en annen mark-tråd her, der et tips var å filme seg selv i bar overkropp for å se bedre tekikken! Dette var gull vert for min egen del! Jeg såg tydelig at korsryggen min hadde en liten(veldig liten) knekk i grunnstilling, som jeg selvsagt ikke greier å rette ut i løpet av løftet heller! Det er de fordømt lange beina mine som kommer bort i magen min, som igjen hindrer meg i å få åpnet opp hoftne mine skikkelig før løftet! Er overbevist over at det er årsaken til at jeg også for småbroblem med korsryggen hver gang stanga passerer 200 kg...

Testet Halv sumo i dag og det kan mer eller mindre sammenliknes med sex! Tøyet godt ut og varmet godt opp med knebøy før jeg startet. Fikk super kontakt og en good feeling med en gang! Nå kaster jeg alle programmer for mark og trener 2-3 ganger i uka med lett bøy og halv sumo ut året slik at kroppen blir gradvis vandt med denne nye stillingen! Kommer til å poste filmer her fremmover, så pleace kommenter!

Peace out!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...