mysterio90 Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 Hei. Jeg er 22år, 182cm, veier nok ca70kg og skal opp 10kg. Er fysisk godt trent, har drevet med ballidretter veldig lenge. Har trent styrke i over 1mnd. Jeg trener styrke 3 ganger i uka, mandag, onsdag og fredag. Tok skikkelig tak i kostholdet på mandag og det blir ei uke idag. Trenger diverse tips til forbedringer. Jeg tar i tillegg proteinshake 1-2 ganger daglig(litt over 1mnd nå) og har for 3 dager siden begynt med kreatin. Jeg har brukt Shape Up til å registrere så å si alt jeg spiser, med unntak av noen få tin. Dette har jeg eksportert som PDF fil. Den blir mye rot hvis jeg limer alt inn her. Hvis dere trykker på denne linken: Download ShapeUpClub_FULL_1743541_2012-10-01_2012-10-07.PDF for free on uploading.com og trykker deretter Free Download så er det mulig å laste den ned som PDF fil. Setter stort pris på om noen faktisk tar en titt og gir noen tips. Spiller ikke noen rolle hvor ensidig og kjedelig kostholdet blir så lenge jeg når målet. Generelt lurer jeg på om det er noe jeg bør bytte ut eller eventuelt tilføre. Noen spm: 1. Har vanligvis tatt 2 proteinshake per dag, en etter frokost og en etter middag/trening. Bør jeg fortsette med det, eller bør jeg ta 1 de dagene jeg ikke trener og 2 når jeg trener? 2. Brødskive med ost spiser jeg uten smør, bør jeg ha på smør? 3. Hva slags melk bør jeg drikke, bruke på havregrøt og shaken? 4. Spiser som regel 3-4 brødskiver daglig, bør jeg spiser mer brød for å få ekstra kalorier? Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/13062-trenger-tips-for-gjennomf%C3%B8rt-kostholdsrapport/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lame Nordstrom Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 1. Cluet er ikke antall proteinshake per dag, men totalt antall gram proteiner du får i deg per dag fra pulver og annen mat. Sikt på litt over 150 gram per dag i gjennomsnitt. 2. Ja, hvis du har lyst til det. 3. Helmelk kan anbefales til deg hvis du liker det. Til havregryn bruker jeg bringebærmelk for smaken sin skyld. 4. Ja, hvis du har lyst til det. Eventuelt kan du spise noe annet... Lloyd 1 Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/13062-trenger-tips-for-gjennomf%C3%B8rt-kostholdsrapport/#findComment-506391 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.