Gå til innhold

Health&Fitness Concept...? Noen som kan en del om dette?

Anbefalte innlegg

Etter tips har jeg nå lest side opp og side ned om dette kostholdet... Jeg har slitt med hvilken vei jeg skal gå for å gå ned i vekt... I en jungel av lavkalori og lavkarbo er det ikke så lett å bestemme seg.

Lavkarbo har fungert fint for meg, men har savnet frukt og bær ekstremt mye.

Så da må jeg spørre for å være sikker.

Dette kostholdet jeg nå nevner...der står det at frukt og bær ER viktig. Man skal ha det hver dag+ grønnsaker... Og spiser man store mengder grønnsaker bør/kan man evt kutte ut frukten.

Mitt litt merkelig spm blir da: Har jeg forstått rett om jeg sier at dette kostholdet bygger mye på lavkarbo prinsipper, MEN her er det derimot viktig med både frukt og bær...?

Eller er jeg på jordet?

På et lavkarbo kosthold jeg spiste før så var jo frukt FY FY.

*håper jeg har forstått rett* :) For dette er noe jeg virkelig er gira på. Dette skal jeg klare.

Så da kan en frokost f eks være bær/frukt med cottage cheese? Eller f eks egg&bacon med grønnsaker til? Men man skal helst unngå: brødmat, hvete- og kornprodukter. (?)

Så....Har jeg forstått noe av dette? :) Evt. kan dere gi meg innspill om jeg har forstått feil? :)

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...