Gå til innhold

5,6kg Tech Nutrition Fast Gain selges + litt creaforce og en boks ZMA


jnessa

Anbefalte innlegg

Hei! Har 5,6kg fast gain fra Tech Nutrition stående av denne typen:

Tech Nutrition

Denne kommer jeg ikke til å bruke selv med det første. Best før utgangen av januar 2013, så bør brukes ganske snart. Selges til 700kr.

Har også en pakke med Creaforce (20 porsjonspakninger) + 6 porsjonspakninger utenom. Altså 26 porsjonspakninger. Disse holder seg til februar 2014. Dette er heller ikke noe jeg kommer til å bruke selv (bruker ikke kreatin lenger). Dette selges til 400kr.

Tech Nutrition - CreaForce

Om noen er interessert har jeg også en boks med ZMA-X kapsler som kan kjøpes for 150 kr. Proteinfabrikken sin, holder seg til juni 2013.

ZMA-X 90 Kapsler Proteinfabrikken - Proteinfabrikken NO

Kan hentes i Bergen, evnt. sendes via post (men da må kjøper betale frakt). Kan diskutere pris om du tar alt sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Rent sukker? Sukkerartene i Fast Gain er fruktose. FastGain er et av de beste gainer-produktene på markedet.

>actually implying fructose is good for gaining quality weight

-100/10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...