Gå til innhold

Mitt kosthold og forslag til splitt

Anbefalte innlegg

Gjest Ukjent666

Har funnet ut sånn ca hvordan splitten skal være fremover til Jul!Veier for øvrig ca 83kg på 174 nå. Målet er som alle andre. ned i fett% og øke litt i masse. Jeg har funnet ut jeg må få orden på et sunt kosthold nå, etter et par runder med PSMF! Så får vi se hvordan kroppen responderer på det!

Tenker noe i denne duren: Vil bytte på øvelser ila ukene også! Kan også nevnes at det er dette som blir av trenings, ellers blir det bare gåing frem/tilbake til skole og butikk. Studentlivet er stillesittende i grunn.. så ja.... Får evt vurdere om jeg skal ta et par "kondisjons"økter. Dvs: litt rolig jogging i f.eks 10-30min... Eller roing/sykling.. Eller intervaller hvis jeg føler det er behov!

Noen tanker?

Uke 1-4: 3x12

Økt 1: Bein,biceps og triceps

Økt 2: Rygg, skuldre og bryst

Økt 1....

Økt 2.....

Uke 5-8

Samme splitt, men kommer til å trene mer styrkebasert(ikke hypertrofi). Dvs mer 5x5 og nedover der!

Uke 9-12

Samme splitt. Men 3x8 Istedenfor.

Forslag til mat i starten vedlagt: PS: I forslaget er det 2 shaker+proteinpannekaker fra pf. Det er godt mulig dette blir erstattet med havegryn og seifilet/annet kjøtt. Men er for å illustrere sånn ca mengde!

Skal også prøve å spise fett tidlig på dagen, og karb mer fra ettermiddagen og utover!:)

Tenker uke 1-4 på ca 2000kcal. Og ca samme makroer som nedenfor.

5-8 vil jeg muligens øke til 2500kcal... Og 9-12 Muligens opp mot 3000kcal.

Starter på:

Kalorier: 2036

Fett: 34.3

Karbohydrat: 196.5

Protein: 233.06

Kosttilskudd som blir tatt i perioden når jeg har tilgjengelig:

Kreatin Monohydrate

ZMA-X

Møllers tran

100%whey protein PF

PF proteinpannekaker

BCAA(kjøpt en boks fra iherb som jeg må få prøvd)!

Hvordan er dette?

Hvordan er splitten/forslaget til det? og kosthold? sånn ca?

post-2581-14440888969488_thumb.png

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/12565-mitt-kosthold-og-forslag-til-splitt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

1. Ville kjørt enten Rygg, bryst, skuldre eller Bryst, skuldre rygg på økt 2.

2. Det er en fin ting å variere mellom frekvens/intensitet/volum hver fjerde uke.

3. Ville kanskje ikke variert kcal så mye - ser ingen klare fordeler med det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...