Marie101 Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 Nå har jeg akkurat hatt tidenes rareste opplevelse, kroppen er død, og lurte på om noen har opplevd noe lignende før. For to dager siden var jeg så sint at jeg løp 12 km, uten å ha løpt på kjempelenge (ganske sykt), morgenen etter hadde jeg lovet å bli med ei venninne på trening kl 0600. Derfor sov jeg 5 timer den natten, og sliten som jeg var dro jeg på trening. Hele den dagen tenkte jeg på mat. Jeg var ikke sulten, men det kjentes konstant ut som jeg trengte noe. Jeg drakk en shake etter trening, spiste en torksefilet + grønnsaker til lunsj, 2 kyllingfileer til middag, og kyllingsalat på kvelden + mye frukt. På kvelden dro jeg på fest, holdt meg unna alkoholen, men dro hjem for jeg var sulten. Da jeg kom hjem var jeg i helt sjokktilstand, spiste et helt brød, pannekaker, sjokoladesaus, iskrem og alt jeg fant i skapet. Etterpå sovna jeg og sov i 16 timer. Og nå har jeg kjempevondt i kroppen. Hva i huleste har skjedd? Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/12508-kroppens-reaksjoner/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.