Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei, jeg er ei jente på snart 18 år som har trent lett, utholdende styrketrening (i sal, med instruktør) i rundt 6 måneder og har nå planer om å trene styrke på egenhånd. Har lest en del på nett om å sette opp styrketreningsprogram, men føler jeg kan for lite i forhold til hva som er korrekt og ikke.

Noen som har noen tips om styrketreningsprogram for nybegynnere? Evt noen med kunnskap som kunne sette opp et? Har lest Treningsprogram for nybegynnere - Fitnessbloggen, men ønsker et mer komplett program - jeg vet tross alt hva markløft er, og trenger ikke starte med teknikktrening på det i uke 6, som det står i linken.

Jeg ønsker å trene styrke helst 2 ganger i uka - er det lurt å trene hele kroppen to ganger i uka eller splitte det opp i to? Har skjønt at frivekter er best, og jeg kan en del teknikker. Hvilke øvelser må være med?

Takknemlig for svar!

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/12410-treningsprogram-styrketrening/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...