Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det kan du :) Jeg foreslår et fullkroppsprogram som trenes tre ganger i uken.

For fettforbrenning er styrketrening kjempefint, men det krever helst et lite underskudd av kalorier for å gå ned i fettprosent. Jeg tror du kanskje skal vente med å legge deg i underskudd og heller jobbe med styrketreningen en stund først. Det er ikke sikkert at du trenger å redusere noe særlig fett, men at du bare må legge på deg litt muskler. Styrketrening gir deg en finere kroppskomposisjon, og vil også hjelpe på ryggen din dersom du sørger for å trene med riktig teknikk.

Kosthold er også veldig viktig når du starter med styrketrening. For best resultater må du sørge for å få i deg nok protein, og nok kalorier. Hvis ikke vil resultatene utebli.

Av en eller annen grunn får jeg ikke til å kopiere inn link nå, så gå inn på søkefeltet helt øverst i høyre hjørne og søk på: "Starting Strength", og trykk deg inn på den andre artikkelen som kommer opp. Dette er veldig godt program, så les godt igjennom artikkelen og se hva du synes :)

Annonse

Jeg har trent med Starting Strenght en stund nå, og har allerede fått fram muskler som har vært gjemt i åresvis. Anbefales! Jeg har også slitt med ryggen, så jeg slenger inn 3x10 reps med rygghev før markløft for litt ekstra ryggtrening, og har fått en mye bedre holdning i ryggen. Sliter mye mindre nå enn før, selv om jeg sitter foran pc-skjermen på jobb hele dagen. Lykke til :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...