Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei, har vært utenlands i ett år å når jeg kom hjem var dunkene med protein, og cell max over dato med ca 8 mnd.

Er litt skeptisk til å bruke dette ettersom at eventuelt myggel ikke viser så godt på en så kornete overflate. Har luktet å det lukter standard proteinpulver.

Noen som vet ca hvor lenge etter best før dato det går å bruke? orker ikke å ligge syk for å ha spist en dårlig shake.

Ha en episk dag!

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/12243-datostempling-og-kosttilskudd/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg lurer på det samme når det gjelder kreatin. Fant en gammel boks fra PF innerst i skapet igår, og så at den gikk ut juni 2012. Har den fortsatt noe effekt?

Effekt og effekt. Det skal innrømmes at mange ting holder lenge over utgangsdatoen, men litt forsiktig skal man være. Det kan ha blitt dannet mugg og lignende, og du kan ende opp med å sitte på toalettet resten av dagen. Du kan jo gjøre et forsøk om du vil, se om du reagerer på det, men tre måneder en nå en stund, så jeg ville personlig anbefalt å takke boksen farvel og god natt ;)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...