Bjørn-h Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 Trener normalt 4 ganger i uker et har jeg gjort nå i et år med ett egenkompanert trenings program som eg egentlig ikke tror er så bra. Prøver å spise 4-5 ganger for dagen med kyllingfilet brokkoli ris/poteter skyr proteinshake bananar brødskiver å tran, har snart trent i ett år har fått helt ok resultater men langt i fra det jeg hadde regnet med. så vil gjerna a noen tips om noen gode trenings progammer å kostholds planer Mand: Bryst/tric . bryst med manualer 5x5 skå benk nedover 5x5 Flyes 5x5 Dips 5x5 Triceps pushdown Franskpress så 1-2 mageøvelser på slutten å så jogging i 10-20min Tirs:bein/skuld Knebøy 5x5 Baksidelår på maskin 5x5 forsidelår maskin 5x5 legger 5x5 Skulderpress 5x5 bakside skulder på maskin 5x5 så 1-2 mageøvelser å litt sykling Onsd HVILE DAG Torsd: rygg/bicep: Roing med vekter 5x5 Rygghev 5x5 Markløft 5x5 biceps curl med manualer skråbenk benk 5x5 Biceps Preacher Curls 5x5 stå plange 3x 1min så jogging i 10-20 min Fredag: Bryst/triceps: Samme som på mandag men bytter bare ut skå benk nedover med skåbenkoppover Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/12180-trenger-hjelp-til-treningsprogram-%C3%A5-kosthold-for-det-jeg-gj%C3%B8r-n%C3%A5-funker-ikke-s%C3%A5-bra/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristin Charm Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 Du kjører mange unødvendige øvelser, det er det første jeg ser. Rekkefølgen er heller ikke spesielt gunstig. Du har også et selvlaget program som ikke legger opp til en bestemt progresjon, og dette gjør det vanskeligere å se fremgangen. Jeg tenker: 1) Bytt program. Starting Strength ville jeg sterkt anbefalt. 2) Hvor mye får du i deg i løpet av en dag? Spiser du ikke nok vil resultatene vente på seg. 3) Logger du trening? Hvor mye har du økt i de forskjellige øvelsene? Husk at ting tar tid. Det vil ta mer enn et år å bygge godt med muskler. Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/12180-trenger-hjelp-til-treningsprogram-%C3%A5-kosthold-for-det-jeg-gj%C3%B8r-n%C3%A5-funker-ikke-s%C3%A5-bra/#findComment-472576 Del på andre sider Flere delingsvalg…
PrideFC Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 Fortell litt mer om deg selv, erfaring, alder, høyde, vekt etc. Hva er målene dine med styrketrening? Begynn dagene dine med baseøvelser og ikke ha de midt i.. Er veldig enig i det Kristin skriver over, og du har mange unødvendige øvelser, feks på biceps som ikke trenger såpass med isolasjon, trenger egentlig ikke isolasjon i det hele tatt Anbefaler et erdigoppsatt program istarten, feks: Treningsprogram for nybegynnere - Fitnessbloggen Starting strength RYP Fyrstikkprogrammet Anbefaler deg også å loggføre treningene så du ser utvikling, på styrken. Bilder gjør at du ser kroppslige forandringer MYE bedre enn å bare se seg i speilet. Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/12180-trenger-hjelp-til-treningsprogram-%C3%A5-kosthold-for-det-jeg-gj%C3%B8r-n%C3%A5-funker-ikke-s%C3%A5-bra/#findComment-472598 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.