ReBella88 Skrevet 12. september 2012 Skrevet 12. september 2012 Jeg ahr nettopp klippt meg. En skrå bob. Sånn som Victoria beckham har/hadde det. Og jeg er veldig fornøyd bortsett fra at jeg nå ikke får satt det opp i hestehale. beste jeg har funnet som løsning nå er slike hårnåler for å holde mesteparten unna ansiktet når jeg løper,men er fremdeles masse hår som virrer rundt all over the place Kunne såklart satt 500 nåler i håret men blir fort ubehagelig å ha hele hodet dekket av de Noen som har tips? Gleder meg til vinteren for da kan jeg bare ta på en lue som holder alt borte og på plass Siter
StiligeCecilie Skrevet 13. september 2012 Skrevet 13. september 2012 Hårnett? Sorry, det var bare teit. Bandana? Hårbøyle? Siter
ReBella88 Skrevet 13. september 2012 Forfatter Skrevet 13. september 2012 Bandana var ikke et dumt forslag Det tror jeg faktisk at jeg har liggende en plass også. Dog blir ikke det ganske varmt? Siter
StiligeCecilie Skrevet 13. september 2012 Skrevet 13. september 2012 Jeg aner ikke, jeg kan ikke bruke bandana pga hodeformen (det bare sklir av). Så jeg har nå iallefall ikke testet å trene med det! Siter
ReBella88 Skrevet 13. september 2012 Forfatter Skrevet 13. september 2012 Haha. Får prøve men tror den sklir av(bak) på meg også,kan ihvertfall ikke ha på slike hårbånd or de sklir opp,men kanskje det blir annerledes med bandana Siter
Sky Skrevet 13. september 2012 Skrevet 13. september 2012 Bandana funker, fest det med ett par hårnåler så sklir det ikke av ReBella88 1 Siter
StiligeCecilie Skrevet 13. september 2012 Skrevet 13. september 2012 Du kan jo gjeninnføre denne rakkeren! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.