audunk Skrevet 10. september 2012 Skrevet 10. september 2012 Sitter og under på nytt program her. Lurer på vekter på dag 1 og slynge/kettelbells på dag 2. og trene 3 dager i uka. Mandag, onsdag og fredag. og bytte på dag 1 og 2. Hva mener dere om noe sånt? Ikke satt opp programmet enda men bare lurer på hvordan teorien min er. mvh. Siter
Kristin Charm Skrevet 10. september 2012 Skrevet 10. september 2012 Kan funke det. Noen spesiell interesse for å bli god i kettlebells? Det beste da vil være å ha fullkroppsøkt som dag 1, slik at du kjører gjennom kroppen to/tre ganger i uka (vet ikke om du kommer deg gjennom hele kroppen med kettlebells og slyngetrening). Siter
audunk Skrevet 10. september 2012 Forfatter Skrevet 10. september 2012 Egentlig bare at jeg er litt smålei vanlig vekttrening 3 dager i uka og få trent opp støttemuskler/stor variasjon. Siter
Kristin Charm Skrevet 11. september 2012 Skrevet 11. september 2012 Egentlig bare at jeg er litt smålei vanlig vekttrening 3 dager i uka og få trent opp støttemuskler/stor variasjon. Da er det bare å kjøre på. Bare sørg for nok hvile og riktig teknikk Siter
Ouroboros Skrevet 11. september 2012 Skrevet 11. september 2012 Funker sikkert det. Du kan jo blande vekter og kb/slynge på samme dag og, hvis du skulle like det. Seth Ronland, en av sveriges beste PT'er, kjører ofte vekttrening i starten og avslutter med sirkeltrening i TRX. Kan være noe! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.