Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Rygg: Markløft, chins og roing

Biceps: chins og roing

Bryst: Benkpress, hantelpress på flat og skrå benk, dips foroverlent

Triceps: Smalbenk og dips

Men ikke overdriv antall øvelser. Hvordan ser programmet ditt ut i dag?

Rygg: Markløft, chins og roing

Biceps: chins og roing

Bryst: Benkpress, hantelpress på flat og skrå benk, dips foroverlent

Triceps: Smalbenk og dips

Men ikke overdriv antall øvelser. Hvordan ser programmet ditt ut i dag?

Kan dessverre ikke forklare det her på forum... Har bare fått vist det av en jeg kjenner som driver mye med trening og derfor vet jeg ikke navnet på alle øvelsene :p Men jeg bruker Markløft, Benkpress, Skråbenk og disp. det vet jeg :)

Hvis du ikke har oversikt over hvilke øvelser du bruker har du kanskje heller ikke fått studert teknikken grundig, og dersom du uansett føler at programmet er mangelfult, hvorfor ikke starte på et ferdigoppsatt program? Du finner mange gode her på bloggen, avhengig av målsetninger og hvor ofte du ønsker å trene. Da blir det lettere å måle fremgang, og du kan logge treningen din for å ha det svart på hvitt.

Det er en personelig trener jeg kjenner som har laget dette programmet til meg, og jeg er meget fornøyd med resultatene av dette programmet! Men nå har han flyttet og jeg får ikke kontakt med han, så tenger bare litt flere øvelser på de forskjellige tingene! Hvis noen kunne kommet med flere forslag til øvelser hadde jeg bilt meget fornøyd! :)

Det er en personelig trener jeg kjenner som har laget dette programmet til meg, og jeg er meget fornøyd med resultatene av dette programmet! Men nå har han flyttet og jeg får ikke kontakt med han, så tenger bare litt flere øvelser på de forskjellige tingene! Hvis noen kunne kommet med flere forslag til øvelser hadde jeg bilt meget fornøyd! :)

Programmet er sikkert kjempebra, men etter 4 måneder er det uansett lurt med en forandring. Å bare legge til flere øvelser er sjeldent den beste måten å gjøre det på.

Grunnen til at de aller fleste stagnerer på trening er at de bruker det samme programmet de fikk når det startet å trene. De første månedene gir ok resultat nesten uansett og var programmet bra kan det kanskje gi resultat i opptil et år eller to. Men til slutt stopper det opp og da må man variere litt. Lær deg hva øvelsene heter og loggfør treningen din, da vil du kunne ha kontinuitet i treningen din og oppnå gode resultater i mer enn 4 måneder.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...