Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Kikket på nyhetene og registrerte at innholdet i varene vi kjøper langt fra er det vi kan forvente:mad:

Kjøper jeg kalkunfilet naturell, forventer jeg at det er kalkunfilet jeg kjøper, men neida. Sjekket på butikken i dag og inneholdet av kalkun i dette pålegget var snaue 53%. Resten er høns og annet div. Er det mulig!!

Vaniljesaus fra Freia, inneholdt ikke vanilje i det hele tatt. Snakk om at vi blir lurt altså. Så også på TV2 hjelper deg hvor en produsent solgte einerøkt laks, men laksen var kunn sprayet med einearoma:confused:

Og om du skal kjøpe revet ost, må det stå OST på pakka, ellers kan det være et biprodukt av ysteprosessen. Så om det står revet toppings, er det mest sannsynlig ikke ost i det hele tatt.

Alt dette er helt lovlig eller? Kan vi ikke forvente at vi vi får det som det står på innpakningen??

Hva mener dere folkens :whistle:

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/11862-innhold-i-matvarer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...