Gå til innhold

Anbefalte innlegg

hei på dere!

trenger hjelp til treningsprogram, jeg svømmer, løper og trener litt styrke. så trenger jeg litt hjelp til å lage opplegg som hjelper meg til å øke kondis og styrke, uten at jeg blir noe mindre, heller øker muskelmasse.

på forhånd takk :)

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/11858-sv%C3%B8mming-l%C3%B8ping-og-styrk/
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Les denne! Starting Strength – verdens mest anerkjente styrkeprogram - Fitnessbloggen

For å øke i muskelmasse er tung styrketrening en nødvendighet, heller færre rep med tyngre vekter enn mange rep på lette vekter.

For å øke utholdenhet anbefaler jeg deg å teste ut Gerilja-cardio. Min kondis har iallefall blitt mye bedre på de ukene jeg har utført denne 2-3 ganger i uka.

4 min rolig jogg (oppvarming)

20 sek spurt, 10 sek hvile, i tilsammen fire min

4 min rolig jogg (nedtrapp)

Håper dette var til hjelp :)

takker melis :)

jeg svømmer to timer i uka. jogger to timer i uka (hvertfall) og trener vekter 2-3 ganger i uka.

er 179 høy og 72-74kg

prøver å øke muskelmasse og kondis :) skal blant annet løpe halvmaraton om et år, kanskje prøve meg på triatlon.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...