Tuttiz Skrevet 2. september 2012 Skrevet 2. september 2012 Jente 18 år, veier 55 kg, er 1.63 cm høy. Jogger som regel 2 ganger i uka, men har planer om å begynne på treningssenter for å stramma inn kropp ( hofter, mage, lår og rumpe). Jeg spiser ikke så veldig sunt hele tiden, men vet ikke helt hvordan dette må beregnes i forhold til treninga og innstramninga. Også har jeg lest her på siden at man må trene mer styrke enn kondisjon for å stramma inn kropp, men jeg er fortsatt usikker på hva/hvordan jeg burde trene. Om noen vil hjelpe, trenger jeg et seriøst treningsprogram som fungerer over tid. Anyone?? Siter
Kristin Charm Skrevet 2. september 2012 Skrevet 2. september 2012 Flyttet tråden til riktig underforum, så kanskje du får flere svar - Mod. Siter
Melo Skrevet 4. september 2012 Skrevet 4. september 2012 Større muskler & lavere fettprosent = strammere kropp. Du kan eventult prøve dette programmet: Treningsprogram for nybegynnere - Fitnessbloggen Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.