Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg lurer egentlig berre på hva dere syns om body pump?

Er selv en amatør innen trening, men har prøvd å lært en del nå i det siste, har vert mye å lest her inne.

Jeg har nå vert igjennom 2 fødtsler, har 2 tette barn og nå vill jeg komme meg i form igjenn. Jeg har alltid strevet med kostholde mitt, har kun spist 1-2 måltider om dagen.. I KNOW!! Ikke bra! ><

Men jeg har jeg begynt å gjøre noe med, nå spiser jeg 4-5 måltider for dag, mye meieri produkter (kesam, skyr og cotteage chees), mer kjøtt og grønnskaer osv. Blir mer og mer bevist på hva jeg har i meg.

jeg er 168 høy og veger 68kg, og jeg vill ned i vekt, strame opp og få mer formerte muskler. Har også hytte på fjelle så vill også få bedre kondis, er møkka lei av å komme heseblesende opp på fjelle.. :S

Til nå har jeg gått body pump og spinning hver uke. 2 gonga i uka, men denne uka øker jeg til 3. har trent nå i 1 måne og har merka stor forskjell på kropp og sinn..

Jeg ser at fleste parten her kjører egent program, og lurer på hva som egentlig er best? kjøre egent eller ikke? Jeg har nemlig "forelska" meg litt i body pumpen, jeg får så mye motivasjon av dei timene og blir ganske så gira. Jeg hater å vere noe dårligere en noen andre så det gir meg den ekstra "dra hjelpen" jeg trenger, er ganske sta av meg så hater å gi meg.. :p

Hva anbefaler dere?

legger med noen bilder på hvordan jeg "ser ut".. 'bahh.. vill blandt anna bli kvitt "love handl'sa", unødvendige greier! :X3:

del1.jpg

Fortsetter under...

Det viktigste er at du trener, så om det er body pump som skal til, så tren body pump:) Utifra de to bildene du har lagt ut, så ser det ut for at det bare er snakk om å forandre litt på kroppsmassen din:)

Så mitt råd blir: litt skjerpings på kostholdet, tenk på resultatet som ligger der fremme å venter på deg. Da ofrer man lett over halvparten av utskeielsene av drit man putter i seg i helgene.

Fortsett med gruppetimene, men legg inn ihvertfall en økt pr uke med ren styrketrening. Dvs helt motsatt av body pump. Max 8-10 repetisjoner pr sett (body pump har vel ca 7-850 repetisjoner iløpet av en 55 minutter). De siste rep`ene skal være tungt! Få hjelp på senteret til å sett opp et helkroppsprogram eller finn et her inne på fitnessbloggen:)

Takk for tipse! :)

kostholde har jeg i vartfall snud helt opp ned på i forhold til hva det var før, merker stor forskjell der! Leser mye her på bloggen. Men jobber fortsatt med det :)

da kommer jeg nok til å høre om hjelp på sentere. ;)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...