Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hadde min første økt på X-press i kveld og er (mindre enn) sånn passe fornøyd. Tar gjerne imot gode råd, i håp om å holde motivasjonen oppe i alle fall lenge nok til å finne ut om det er noe for meg... :)

1a) Markløft - 6x20kg - 6x20kg - 6x20kg (20 kg var aaaaaalt for lett, men visste ikke hvor jeg skulle begynne, så da fulgte jeg oppsettet fra 5x5 (originalen))

1b) Planke med ustabilt underlag (her vet jeg egentlig ikke hvor lenge man "bør" holde, men holdt opp mot et minutt med en kne/albu-variant) 3x60 sek

2 a)Skulderpress 6x20kg - 5x20kg - 5x20kg (også her inspirert av 5x5; her var 20 kg akkurat passe tungt til at jeg bare såvidt greide siste rep på siste sett)

2 B)nedtrekk håndflater ut 6x30kg - 6x35kg - 6x35kg (tungt, men ikke maks)

3) Dips med ben på benk 6 (uten vekt) - 6x5kg - 6x5kg (ble litt for lett uten vekt, men opp mot maks med 5 kg ekstra)

4) Step up 6x15 kg - 6x15kg 6x15kg (tungt, men ikke maks; tok kanskje litt for mye sats med andre foten)

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/11549-x-press-tips/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...