Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei,

jeg har nå i 6 uker holdt på med Proteinsparende modifisert faste.

Jeg tenkte å lage en liten blogg om hvordan det går, legge ut bilder, osv.

Etter 6 uker har jeg gått ned 11 kg, og dette har utelukkende vært fett.

Jeg har noen spørsmål jeg håper å få besvart:

Hvor ofte burde man oppkarbe?

Hva slags effekt har oppkarbing?

Det som har skjedd er at med denne fasten har jeg hatt gjennomsnittlig 2 kg fettnedgang i uken, men det varierer veldig. Etter oppkarbing veier jeg 3 kg mer enn jeg har gått ned den forrige uken, og jeg regner med at dette er vann og væske.

Jeg skal få lastet opp før og etter bilder, jeg trenger en god del motivasjon fra meg selv og andre for å fortsette, ettersom det er ganske tungt til tider.

Jeg veide 104 kg da jeg begynte, nå veier jeg 95 kg, men etter oppkarbing ligger jeg på 96-97 kg.

Hilsen Jahn

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/11349-proteinsparende-modifisert-faste/
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Så bra at du har klart å gå ned 11 kg :D

For å prøve å svare på spørsmålet: oppkarbingen varierer litt fra hvor mange ekstra kilo man har, men ganske mange har en oppkarbing hver 10-ende dag:) Les denne Hurtig vektnedgang med PSMF artikkelen igjen, og gjerne søk litt her inne på fitnessbloggen også:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...