Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på om det er mulig å ha stor muskelvekst samtidig som jeg prøver å slanke meg? Jeg trener til vanlig 5+ ganger i uken på treningsstudio og ulike aktiviteter som fotball, volleyball osv, men samtidig prøver jeg å begrense kcal jeg får i meg. Ligger på max. 1500kcal per dag og får i meg rikelig med proteiner fra mat og shaker, men ser knapt tegn til muskelvekst eller vektnedgang. Føler heller at magen blir litt større...

Noen som vet hva jeg gjør gale? Noen tips til hva jeg kan gjøre annerledes?

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/11217-muskel%C3%B8kning-ned-i-vekt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• 2 uker senere...

Enig med kerand. Blir rimelig vanskelig å få muskler hvis man går i kaloriunderskudd. Du bør regne ut ditt kaloridagsbehov ved en kalorikalkulator, Fitnessbloggen.no - Kalorikalkulator | Facebook

1500 kcal høres ganske lite ut, i tillegg til at du driver med en del "kardio" iform av idrett.

Ikke vær redd for å få litt fett når du bulker, det skjer uansett. Man kan begrense dette ved å spise sunt og ikke ligge i et så stort kaloriverskudd, 100-500 kcal +

Men hvis du først velger å bulke må du vite at du er villig til å gå denne veien. Hvis du har tenkt å bli atletisk i forbindelse med sport og idrett så er ikke for mye styrke det beste alternativet. Økt styrke kommer til å påvirke din bevegelighet, fart og teknikk. Du kan selvfølgelig forbedre dette etterhvert.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...