Gå til innhold

Ønsker å kjøpe pre workout produkter.


vikingking

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Flyttet til riktig forum.

- Mod

Hvorfor kjøper du ikke selv? :) Veldig få som gidder å selge produktene for stort lavere pris enn hva de opprinnelig ble kjøpt for. Vær også klar over at flere PWOs er ulovlig i Norge.

Det er vel derfor kan jeg tenke meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flyttet til riktig forum.

- Mod

Hvorfor kjøper du ikke selv? :) Veldig få som gidder å selge produktene for stort lavere pris enn hva de opprinnelig ble kjøpt for. Vær også klar over at flere PWOs er ulovlig i Norge.

Ja jeg kjøper selv når jeg er over grensa:) Men tenkte why not spørre om det er noen som skal kvitte seg med noe.At det er ulovlig tar jeg egentlig med klype salt..stort sett det meste som funker er eller blir ulovlig i Norge.Relativt lite pows som funker som er lovlig i Norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg kjøper selv når jeg er over grensa:) Men tenkte why not spørre om det er noen som skal kvitte seg med noe.At det er ulovlig tar jeg egentlig med klype salt..stort sett det meste som funker er eller blir ulovlig i Norge.Relativt lite pows som funker som er lovlig i Norge.

Eg har ein boks med berzerk ståande, i tillegg til ein nesten full boks med Jacked Bomb. Kor bur du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...