Gjest Ukjent666 Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Er så ekstremt usikker på hva som fungerer(mye som fungerer ja)! MEN! jeg er vel 84-86kg avhengig av formen fordelt på 174/75! Ifølge tanit 16,3% fett, men PTen sa han ville tippet 18%! Jeg ville tippet 20%! Spørsmålet er: Hvordan har folk erfaringer ang dette? Jeg vil komme meg så langt ned som "Mulig" innen jul! Jeg føler PSMF er veldig enkel og forholde seg til og jeg trivdes med dette før sommeren! Men føler muligens denne kan ta meg ned til 12-15%, men at kroppen da vil si nok er nok, med tanke på kostholdet! Det er jo en "påstand/myte" at kroppen går i "sparebluss", men ja. Motivasjonen er på topp! Og jeg frykter at en evt PSMF diett ikke kan gå like langt ned? Eller? Og hvis jeg spiser "vanlig"frykter jeg at det vil gå for sakte/motivasjonen vil forsvinne og "cheat meals" vil komme oftere. Vil en kropp si nei etterhvert? La oss si at man går på PSMF eller 1500kcal .. ca tall! Men øker energinivået betraktelig, og klarer å holde det veldig høyt: snakker 3-5styrkeøkter og 2-4 kondisjon(20min til 1time jogging/going/roing/sykling) ILA uken! Hvordan ville en kropp reagert ang dette når det gjelder fett%? Hvis man ser bort fra muskeltap og styrketap! Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/11150-hvordan-komme-seg-best-ned-i-fett/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pathiic Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Jeg gikk akkurat på PSMF i 10 dager. Var verken "hardt" eller følte jeg gjorde mye for å få resultatet jeg fikk. Største utfordringa var faktisk å få i seg nok mat per dag og nå proteinnivået uten å ende opp på latterlig lav KCAL. For meg vel og merke! Ble overrasket over hvor mye fett % jeg gikk ned. Greit nok jeg ikke målte, men man så lett at den hadde gått ned betraktelig. Men husk at PSMF ikke bør gå over en lengre periode uten "pause". Og kan bli dyrt(jeg var dum å ikke planla måltidene ordentlig nok) om du ikke planlegger matplanen din per dag Om du skal gå PSMF så ikke overtren, det merka jeg på en smålig negativ måte. Og angrer litt i ettertid at jeg ikke tok det mer rolig på trening enn jeg gjorde. Det står ganske klart at dietten skal underskuddet komme fra kosten, ikke fra treningen. Følger du ikke "reglene" så vil dietten være vanskeligere å holde ut med. AKA du vil øke sjansen for at du sprekker til de så kalte cheat meals etc. hadde self skrevet mer men er på vei ut døra så kan evt legge til litt senere ikveld:p Men jeg anbefaler PSMF på alle måter. OM det da ikke varer over en lengre periode! Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/11150-hvordan-komme-seg-best-ned-i-fett/#findComment-426956 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ukjent666 Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Jeg gikk akkurat på PSMF i 10 dager. Var verken "hardt" eller følte jeg gjorde mye for å få resultatet jeg fikk. Største utfordringa var faktisk å få i seg nok mat per dag og nå proteinnivået uten å ende opp på latterlig lav KCAL. For meg vel og merke! Ble overrasket over hvor mye fett % jeg gikk ned. Greit nok jeg ikke målte, men man så lett at den hadde gått ned betraktelig. Men husk at PSMF ikke bør gå over en lengre periode uten "pause". Og kan bli dyrt(jeg var dum å ikke planla måltidene ordentlig nok) om du ikke planlegger matplanen din per dag Om du skal gå PSMF så ikke overtren, det merka jeg på en smålig negativ måte. Og angrer litt i ettertid at jeg ikke tok det mer rolig på trening enn jeg gjorde. Det står ganske klart at dietten skal underskuddet komme fra kosten, ikke fra treningen. Følger du ikke "reglene" så vil dietten være vanskeligere å holde ut med. AKA du vil øke sjansen for at du sprekker til de så kalte cheat meals etc. hadde self skrevet mer men er på vei ut døra så kan evt legge til litt senere ikveld:p Men jeg anbefaler PSMF på alle måter. OM det da ikke varer over en lengre periode! Jeg har tatt PSMF og jeg kan alt det der;) Men nå snakker jeg om rene forbrenningen.... Om man vil "ødelegge" noe.. bortsett fra muskeltap/styrke! Om forbrenningen vil være like høy f.eks som om man hadde spist 2000kcal eller 500kcal!... Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/11150-hvordan-komme-seg-best-ned-i-fett/#findComment-426961 Del på andre sider Flere delingsvalg…
TaTa Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Opplevde det det samme som Pathiic angående PSMF. Ikke no problem. JUst stick to the rules. Pepsi max is your friend. Nei stemmer, du synes det er rart å drikke mindre enn en flaske om dagen:P ANywhore, jeg foreslår at du følger et program for styrke som går over en 8-12 uker ell no, og ligger på rundt vedlikeholdsnivå eller smått under i kcal. Så prøver du deg på 1-3 uker PSMF, og analyserer resultatene. Ta bilder når du begynner og mål rundt midje, siden det er vanskelig å huske et speilbilde. Jeg så nettopp på et bilde av meg selv fra mai, og jeg var mye større enn jeg husker det. Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/11150-hvordan-komme-seg-best-ned-i-fett/#findComment-426968 Del på andre sider Flere delingsvalg…
TaTa Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Men øker energinivået betraktelig, og klarer å holde det veldig høyt: snakker 3-5styrkeøkter og 2-4 kondisjon(20min til 1time jogging/going/roing/sykling) ILA uken! Hvordan ville en kropp reagert ang dette når det gjelder fett%? Hvis man ser bort fra muskeltap og styrketap! HVIS du klarer å opprettholde noe slikt, så må du jo gå ned i fett% Underskudd er underskudd og energien må komme fra et sted. Tingen er at du vil bli jævlig slapp og som en konsekvens, umotivert. Når kroppen merker at den får alt for lite energi fra mat, til å vedlikeholde aktivitetsnivået, så vil den prøve å senke aktivitetsnivået. Tror du må ha en vilje av stål for å gjennomføre det. Med din vekt og høyde, vil vel 1500 være ca. havlparten av vedlikeholdsnivå. Litt mer kanskje. Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/11150-hvordan-komme-seg-best-ned-i-fett/#findComment-426972 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaiman Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/11150-hvordan-komme-seg-best-ned-i-fett/#findComment-427002 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.