Markus Thonhaugen Skrevet 6. august 2012 Skrevet 6. august 2012 Hei! I 8-9 mnd. har jeg kjørt det såkalte PHAT-programmet, med gode resultater. Nå stagnerer jeg imidlertid på en hel del øvelser, og ser på muligheten for å periodisere treningen. Vedlagt treningsprogrammet jeg kjører. Hvordan vil en hensiktsmessig periodisering eksempelvis se ut? Hva er mest effektivt mellom en linær vs. ikke-linær periodisering? På forhånd takk for tips og råd! [ATTACH]48751[/ATTACH] Siter
oslove Skrevet 6. august 2012 Skrevet 6. august 2012 Sorry for off-topic: Spiser du fortsatt lite like kcal? Isåfall ikke rart at du stagnerer på treningsfremgangen din. Siter
Markus Thonhaugen Skrevet 6. august 2012 Forfatter Skrevet 6. august 2012 Hehe, neida, ligger på 2500-3000 kcal om dagen Men har kjørt dette opplegget ganske lenge nå, og tenkte periodisering kunne være måten å ta ting et steg videre. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.