Gå til innhold

hvor mye muskler vil jeg miste?? :/ tatt brystinnlegg

Anbefalte innlegg

heisan:) jeg prøver å høre her inne,tipper noen har erfaring her:) jeg har lest meg gjennom denne silikon tråden..men likevel gir det meg ikke heeelt svar.. :p

jeg er vant til å trene 6-7dager i uken med spinning og hard styrketrening..jeg hadde virkelig kommet bra i gang og endelig begynt å se musklene vokse seg mot fitt:) meeeen nå innser jeg at jeg vil vel miste en god del når jeg vil tro jeg ikke kan trene styrke på enda minst 4uker?? tok innlegg under muskel for 10 dager siden... jeg er redd jeg mister alt jeg har oppnådd:( vil jeg jeg komme fort opp igjen??

kan man ikke trene bein heller før etter 6uker?? forsto det sånn at jeg kan trene spinning etter ca 4uker om alt er i orden. jeg føler selv at jeg er riktig så bra form om dagen. men må jo høre på rådene fra kirurg så klart..

men jeg har sniket meg litt på ellipse maskin da..uten å bruke armene så klart:)

vil jeg kunne trene flies igjen?? enn fronthev? skulderpress? litt bekymret her..

jeg går en del turer mens jeg venter da...

Fortsetter under...

This tread need pictures!:snaphappy:

Litt unødvendig? ;)

[...]

Jeg ville anbefalt deg å poste nettopp dette innlegget i silikontråden. Der er det mange som har masse erfaring og helt sikkert kan svare på nettopp ditt spørsmål, selv om ingen har nevnt det tidligere. Du vil kunne trene som normalt igjen med tiden, men nå er det viktigste at du tar det mest mulig med ro og holder deg til den aktiviteten du har lov til, hvis ikke kan du risikere å bli mer hemmet av det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...