Gå til innhold

Camelbak til vinteren!


Lagertha

Anbefalte innlegg

Jeg har veldig lyst på en Camelbak drikkesekk, men kunne tenkt meg en som tåler den norske vinteren.

Noen som har noe erfaring om vintermodellen deres ikke fryser?

Har tidligere erfaring med at ting som er lagd i statene som skal være bra til vinteren ikke kan imøtekomme den norske vinter standarden.

Noen med frostfrie Camelbak erfaringer her?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg har erfaring med vintermodellen! DÅRLIG erfaring. skulle våre frostfri. men det var den ikke. Men brukte den når jeg var i forsvaret da, 2 ukers vinterøvelse i kuldehøøølet rena, så skal kanskje litt til å holde den frostfri da. problemet var tuten, det samlet seg lett vann der som frøys med engang........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fyll den med varmt vann, blås vannet tilbake i sekken, og ha tuten og slangen under jakka, helst mot huden. Bærer du sekk og skal gå langt på ski, kan du snu camelbacken så du har den på magen under jakka. Funker fint også på ukeskimarsjer i 25-30 speik, men har den først frosset er det vanskelig å få tint den igjen før du kommer inn i varmen.

Om det bare er småturer du skal på, holder det med varmt vann og blåsing. Putt tuten nedi halslinningen, eller ha slangen i ermet.

Lz Pave: Enkeltmannskunnskap!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...