Gå til innhold

hvor mange kcal? trenger litt hjelp

Anbefalte innlegg

jeg er en jente på 20 år, er 164 høy og veier ca 50-52 kg..Gikk ned fra 74 til 48 på litt over ett halvt år med å spise knekkebrød å vann å løpe som en idiot..så ut som ett ekkelt skjelett..Det sisste halvåret har jeg klart gå opp litt i vekt igjen, å stabilisert meg litt å fått bygget litt mer muskler..Trener nå to splitt med to underkroppsøkter og to overkroppsøkter + to kardioøkter i uken. Elsker å trene..har logge på GODT over 2000 kcal om dagen..Men tror jeg har bestemt meg nå for at jeg vil litt opp i vekt, og litt ned i muskelmasse..Har allerede ganske markerte muskler, er ikke tynnfeit lenger, men vil ha litt til :p Noen som vet hva jeg burde gjøre da? føler jeg har begynt å ligge på meg bittelitt fett også, så burde jeg spise mer eller mindre? :p

Skal ikke være sånn manisk med kaloritelling å sånt, spiser stortsett hva jeg vil, men lurer litt på hva sånn ca jeg burde ligge på for å bli mer markert bare..noen gode tips :)?

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/10799-hvor-mange-kcal-trenger-litt-hjelp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...