Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er nybegynner og trenger sårt treningsprogram/kostholds plan.. Mitt mål er og bygge mer muskler men samtidig beholde min feminitet. Jeg ønsker og ha en veltrent og muskuløs kropp, så hadde blitt sjele glad om noen kunne hjelpet med dette slik at jeg kan nå målet mitt.

Kan si litt om meg selv, 20 år, 54 kilo og 1.66 høy.

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/10724-trenger-treningsprogramkostholdstips/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du blir deg litt rundt i Styrkeseksjonen på denne nettsiden så vil du finne mange program og treningsmetoder ( X-press, Phat og Et nybegynnerprogram er blandt dem) Finn et du kunne tenke deg å prøve som ser spennende ut.

Personlig har jeg fått mye ut av Jim Wendles 5-3-1 ( google?) og synes det er et meget godt program. Ellers kjenner jeg mange som er glade i RYP, Sheiko og Dietmar for å nevne noen andre program jeg kjenner til. Det som er viktig er at du trives med treningen ikke hva andre folk annbefaler deg, velg noe du kunne tenkt deg å gjennomført. Feminiteten din kommer du til å beholde uansett, kanskje med mindre du begynner med tesosteron tilskudd.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...